כאשר בונים מותג, יוצרים לו שפה – שפה שתתקשר עם קהל היעד ותיגע בלקוחות המותג…
כאשר המותג רוצה לייצר שפה חזותית יוקרתית, המסר היוקרתי יועבר בכלל המדיות.
לא ניתן לייצר שפה של יוקרה – ולא ליצור יוקרה, לוותר על אלמנטים מסויימים כי הם יקרים לבעל העסק… אנחנו לא נייצר בחומרים המודפסים – דוגמא דמוי זהב – בכדי שייראה זהב – אבל ללא הטבעת זהב – כי אז המוצר משדר את ההיפך ממה שהשפה אמורה להעביר – כאשר שפת המותג מיוצרת מגווני זהב – מומלץ לייצר חומרים גרפיים שמגלמים בתוכם הטבעות זהב איכותיות – איכות עוברת ומעבירה מסר – כאשר אנחנו נחסוך על הדברים הקטנים האלו – זה יורגש, השפה תעבור בצורה לא מדוייקת – ויווצר פספוס!!!
וכן להיפך – כאשר אנחנו מייצרים מוצר זול יחסית והקהל שאנחנו פונים אליו הוא קהל עם תקציב דל – אנחנו נייצר שפה שתפנה אליו – שתשדר נגישות, נעימות, ותגרום לקהל היעד תחושה נוחה לגשת למוצר.
בפעם הבאה שאתם הולכים לתהליך מיתוג, תחשבו טוב מה המסר אותו תרצו להעביר ואל תתפשרו על הדברים הקטנים שיש להם משמעות כל כך גדולה!