לפגישה חייגו: 054.2300588

בין עוגה למיתוג

נכנסתי לקונדיטוריה לקנות עוגה!

בחרתי את העוגה שנראתה לי הכי שווה ו״קראה״ לי דרך הויטרינה…
שאלתי את המוכר מה יש בה, ולאחר שהבנתי שזו עוגת שוקולד מושחתת כמו שאני אוהבת – קניתי אותה!!!

ברגע הראשון בחרתי את העוגה לפי המראה החיצוני שלה – היא משכה אותי… הבנתי שהיא כנראה עם שוקולד, ולאחר מכן פניתי לברר מה היא מכילה… לאחר שהנחתי שהיא כנראה תתאים לי – רכשתי אותה. התפקיד של העוגה היה – להתאים את עצמה לציפיות שלי! אחרת – אם הייתי חותכת אותה ומגלה בפנים שבכלל יש ריבת חלב – ייתכן שהייתי מאוד מתאכזבת.

ואיך זה מתקשר לעיצוב???
כאשר אנחנו מתחילים בתהליך של אפיון המותג, אנחנו רוצים לגלות מה יש בפנים – להבין לעומק מהם ערכי המותג, מה המסרים שהוא מעביר ללקוח, מה הבידול שלו – ומי הוא קהל היעד המדויק עבורו!!!

אנחנו מייצרים שפה עיצובית שתגרום לקהל היעד לבחור אותנו מבין עשרות מותגים ולהבין מה הייחודיות שלנו – למה אנחנו המדויקים עבורו.
לכן חשוב מאוד שהמיתוג יעביר מסרים מדויקים לקהל היעד, כך שלאחר שהוא כבר בוחר במותג, ונותן לו ביס – הוא ייהנה מהביס ויבין שהבחירה שלו הייתה מדויקת!

שתפו את הפוסט: